Tellimine ja tagastamine Kuidas käib tellimine? Mine veebipoodi ning vali toode, mida soovid osta. Vali suurus ning vajuta ‘Lisa ostukorvi’. Juhul kui soovitud jätkata ostlemist, vajuta ‘Jätka ostlemist’. Kui aga soovid jätkata maksmisega, vajuta ‘Ostukorv’. Kontrolli, et ostukorvi sai õige toode ja suurus ning jätka ostuprotsessi lõpetamisega. Vali makseviis, sisesta vajalik informatsioon ning kinnita telllimus. Kas mul on võimalik muuta oma tellimust? Juhul kui peale tellimuse kinnitust avastasid, et tellimusele sai näiteks vale suurus, siis võta meiega viivitamatult ühendust, et saaksime tellimusel teha muudatuse enne kui see meie laost välja läheb. Kuidas teostada tagastust? Koos oma tellimusega saad alati kaasa tühja ankeedi ‘Tagastusleht’, mille palume Sul ära täita ning tagasi saadetud tootega kaasa panna. Tagastatud toote saabumisel meie lattu, teostame toote eest tagasimakse mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul. Tagastust on võimalik teostada 14 päeva jooksul alates paki saabumisest teavitava sms-i saamisest kasutatades selleks vastavat koodi. Kas toodet on võimalik vahetada teise toote vastu? Alates 01.04.2024 ei teosta me toodetele vahetusi. Miks? Kuna vahetusprotsess kestab reeglina nädal ja peale edasi tagasi saatmistega, siis ei saa me garanteerida, et vahetuse hetkeks meil laos enam soovitud mudelit/suurust on. Kui on soov vahetada, siis soovitame tagastada mitte sobiv mudel ning teostada uus tellimus uuele soovitud mudelile. Tagastatud mudelile teostame tagasimakse selle saabumisel meie lattu. Tagasimakse teostatakse arvele, millelt saabus makse soetatud kauba eest. Kaardimakse puhul teostame makse tagasi kaardile-laekumine kaardile toimub reeglina 5-10 tööpäeva jooksul. Kui kiirelt postitatakse pakk peale tellimuse esitamist? Itella Smartpost: 1-3 päeva DPD pakiautomaat: 1-3 päeva Omniva pakiautomaat: 1-3 päeva * Erandjuhtudel (üritustel osalemine, tarnijate külastused jne) võib pakkide postitamine võtta kauem aega. Sellistel juhtudel on meie veebipoe pealehel vastav teade üleval. Kas võin osta Külalisena või pean looma konto ostu sooritamiseks? Soovitame luua konto juhuks kui soovid ka tulevikus meilt ostu sooritada. Nii on Sinu ostud kõik kenasti näha ning uute ostude sooritamisel ei pea Sa enam üksikasjalikut väljasid täitma. Kuid konto loomine ei ole kohustuslik ning otseloomulikult võid ostu sooritada ka Külalisena. Kelle poole peaksin pöörduma küsimuste tekkimisel? Kirjuta meile info@suvesuss.ee ning leiame Su küsimusele vastuse! |