Tagastused/Vahetused

 

Kuna ümbervahetamine ning tagastamine on Teile kui kliendile tihti tülikas protsess, siis palume alati veenduda avarcasid ostes, et valitud suurus vastaks Teie suurusele ning valituks osutuks soovitud mudel.

Õige suuruse kindlaks määramisel palun tutvude toodete juures oleva toote kirjeldusega, mis annab soovituse suuruse valikul.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teil on õigus tellitud toode 14 päeva jooksul ümber vahetada või tagastada. 14 päeva tähtaeg algab alates toote Omniva postkontorisse või Smartposti pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest.

Tagastused tuleb saata Tallinna Merimetsa Selveri pakiautomaati (Omniva, DPD või SmartPOST).

Ümbervahetamise või tagastuse soovid palud meid eelnevalt informeerida e-maili teel info@suvesuss.ee.

ÜMBERVAHETATAV VÕI TAGASTATAV ESE EI TOHI OLLA KAHJUSTUNUD EGA KANDMISJÄLGEDEA, SEE PEAB OLEMA ORIGINAALPAKENDIS JA TOOTE KÜLJES PEAVAD OLEMA KÕIK ORIGINAALETIKETID.

MÜÜJAL ON ÕIGUS KEELDUDA VAHETUSEST VÕI AKSEPTEERIMAST TAGASTATAV TOODE, KUI EELNIMETATUD TINGIMUSED EI OLE TÄIDETUD.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MÜÜJA EI KOMPENSEERI TASU , MIS KAASNEB TAGASTUSTE/VAHETUSTE TRANSPORDIGA, SEEGA PALUN TUTVUGA KLIENDILE KAASNEVATE KULUDEGA:

SmartPOST:

- Tagastus - Kliendile tagasi makstavast summast võetakse maha 2,75 EUR , mis kaasneb saatmisega tagasi müüjale.

- Vahetus - Klient kompenseerib Müüjale järgmise: 2,75 EUR paki tagastamise eest Müüjale + 2,75 EUR uue paki saatmise eest Müüjalt Kliendile - kogusummas 5,5 EUR

Omniva:

- Tagastus - Kliendile tagasi makstavast summast võetakse maha 3.60 EUR , mis kaasneb saatmisega tagasi müüjale.

- Vahetus - Klient kompenseerib Müüjale järgmise: 3,60 EUR paki tagastamise eest Müüjale + 3,60 EUR uue paki saatmise eest Müüjalt Kliendile - kogusummas 7,2 EUR

DPD:

- Tagastus - klient tasub paki saatmise eest Müüjale DPD pakiautomaadis ise.

- Vahetus - Klient tasub paki saatmise eest Müüjale DPD pakiautomaadis ise ning kannab ka lisaks kulu uue saatmise eest Müüjalt Kliendile . 


KUIDAS TAGASTADA PAKIAUTOMAADIST:

- SmartPOST - Paki saatmiseks kasutage sama koodi, millega paki kätte saite. Sisestage kood, asetage tagastatav pakk pakiautomaati ning sulgege uks. Tagastus jõuab e-poodi 5 tööpäeva jooksul.

- Omniva - Paki saatmiseks kasutage tagastuseks mõeldud koodi, mis saabus koos paki kättesaamiseks mõeldud koodiga. Sisestage kood, asetage tagastatav pakk pakiautomaati ning sulgege uks. Tagastus jõuab e-poodi 5 tööpäeva jooksul.

- DPD - Palun järgige juhendit siin:

Pickup pakiautomaadist

Tagastussildi puudumisel:

  • Kauba tagastamiseks tuleb valida „Saada pakk“, seejärel „Osta pakisilt“ ning valida sobiv sihtriik.
  • Valida õige paki suurus ning kinnitada hind.
  • Sisestada saatja telefoni number ning saaja andmed.
  • Maksta saatmise eest.
  • Printida välja pakisilt, kleepida silt pakile.
  • Skaneerida silt ning asetada pakk kappi.

Tagastussildi olemasolu korral:

  • Kauba tagastamiseks tuleb valida „Saada pakk“, seejärel samuti „Saada pakk“.
  • Valida sobiv kapi suurus.

Skaneerida pakisilt ning asetada pakk kappi.


 


Menu

Share

QR code

Settings

Create a free account to save loved items.

Sign in

Create a free account to use wishlists.

Sign in