Tagastused/Vahetused

Kuna ümbervahetamine ning tagastamine on Teile kui kliendile tihti tülikas protsess, siis palume alati veenduda avarcasid ostes, et valitud suurus vastaks Teie suurusele ning valituks osutuks soovitud mudel.

Õige suuruse kindlaks määramisel on meil olemas suuruste tabel koos väikese õpetusega, kuidas mõõta: https://suvesuss.ee/suuruste_tabel.Kui tekib kahtlusi või täiendavaid küsimusi, siis võite julgelt meiega kontakteeruda - oleme rõõmuga abiks!

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teil on õigus tellitud toode 14 päeva jooksul ümber vahetada või tagastada. 14 päeva tähtaeg algab alates toote Omniva postkontorisse või Smartposti pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest.

Ümbervahetamise või tagastuse soovid palud meid eelnevalt informeerida e-maili teel info@suvesuss.ee.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TAGASTAMINE PAKIAUTOMAADI KAUDU

Tagastamisega kaasnevad saatekulud, summas 3 eur,  pakiautomaadi kasutamise korral katab Ostja.


- SmartPOST - Paki saatmiseks kasutage sama koodi, millega paki kätte saite. Sisestage kood, asetage tagastatav pakk pakiautomaati ning sulgege uks. Tagastus jõuab e-poodi 5 tööpäeva jooksul.

- Omniva - Paki saatmiseks kasutage tagastuseks mõeldud koodi, mis saabus koos paki kättesaamiseks mõeldud koodiga. Sisestage kood, asetage tagastatav pakk pakiautomaati ning sulgege uks. Tagastus jõuab e-poodi 5 tööpäeva jooksul.

Raha tagastuse korral tehakse tagastus samale arvelduskontole, millelt tehti Teie makse, 14 päeva jooksul alates toote saabumisest Suvesuss e-poodi. Raha tagastamise korral ei hüvitata esialgsel ostmisel tellitud transpordi maksumust.

- DPD - Palun järgige juhendit siin:

Pickup pakipoest

Tagastussildi puudumisel:

  • Kauba tagastamiseks tuleb täita uus pakisilt, kleepida silt pakile ning tasuda kaardiga transpordi eest.

Tagastussildi olemasolu korral:

  • H&M pakkide korral, kuhu on lisatud tagastussilt, tuleb vastav silt kleepida pakile ning viia pakk Pickup pakipoodi.
  • Pakk saadetakse saatjale tagasi.

Pickup pakiautomaadist

Tagastussildi puudumisel:

  • Kauba tagastamiseks tuleb valida „Saada pakk“, seejärel „Osta pakisilt“ ning valida sobiv sihtriik.
  • Valida õige paki suurus ning kinnitada hind.
  • Sisestada saatja telefoni number ning saaja andmed.
  • Maksta saatmise eest.
  • Printida välja pakisilt, kleepida silt pakile.
  • Skaneerida silt ning asetada pakk kappi.

Tagastussildi olemasolu korral:

  • Kauba tagastamiseks tuleb valida „Saada pakk“, seejärel samuti „Saada pakk“.
  • Valida sobiv kapi suurus.

Skaneerida pakisilt ning asetada pakk kappi.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VAHETAMINE PAKIAUTOMAADI KAUDU

Informeerige meid vahetuse soovist e-maili teel info@suvesuss.ee.

Ümbervahetamisega kaasnevad saatekulud pakiautomaadi kasutamise korral katab Ostja! Tasud vastavalt tarnijale on toodud allpool.

Ümbervahetamise korral saadame Teile uue toote vahetult pärast makse laekumist  ning ümbervahetatava kauba kätte saamist.

- SmartPOST - Paki saatmiseks kasutage sama koodi, millega paki kätte saite. Sisestage kood, asetage tagastatav pakk pakiautomaati ning sulgege uks. Tagastus jõuab e-poodi 5 tööpäeva jooksul. Tasu vahetamise eest: 6 eur

- Omniva - Paki saatmiseks kasutage tagastuseks mõeldud koodi, mis saabus koos paki kättesaamiseks mõeldud koodiga. Sisestage kood, asetage tagastatav pakk pakiautomaati ning sulgege uks. Tagastus jõuab e-poodi 5 tööpäeva jooksul. Transpordi tasu vahetamise eest 7,20 eur

- DPD - Transpordi tasu vahetamise eest 7,20 eur. Palun järgige juhendit siin:

Pickup pakipoest

Tagastussildi puudumisel:

  • Kauba tagastamiseks tuleb täita uus pakisilt, kleepida silt pakile ning tasuda kaardiga transpordi eest.

Tagastussildi olemasolu korral:

  • H&M pakkide korral, kuhu on lisatud tagastussilt, tuleb vastav silt kleepida pakile ning viia pakk Pickup pakipoodi.
  • Pakk saadetakse saatjale tagasi.

Pickup pakiautomaadist

Tagastussildi puudumisel:

  • Kauba tagastamiseks tuleb valida „Saada pakk“, seejärel „Osta pakisilt“ ning valida sobiv sihtriik.
  • Valida õige paki suurus ning kinnitada hind.
  • Sisestada saatja telefoni number ning saaja andmed.
  • Maksta saatmise eest.
  • Printida välja pakisilt, kleepida silt pakile.
  • Skaneerida silt ning asetada pakk kappi.

Tagastussildi olemasolu korral:

  • Kauba tagastamiseks tuleb valida „Saada pakk“, seejärel samuti „Saada pakk“.
  • Valida sobiv kapi suurus.

Skaneerida pakisilt ning asetada pakk kappi.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Müüjal on õigus keelduda vahetusest või aksepteerimast tagastatav toode, kui eelnimetatud tingimused ei ole täidetud!


 


Menu

Share

QR code

Settings

Create a free account to save loved items.

Sign in

Create a free account to use wishlists.

Sign in